FAQ

Czy mogę dokonać korekty rozmiaru pierścionka ?
Każdemu z naszych klientów przysługuje, bezpłatna korekta rozmiaru. Ponosisz jedynie koszta wysyłki.

O ile można zmienić rozmiar pierścionka ?
Jesteśmy w stanie dopasować dla Ciebie każdy rozmiar pierścionka.

Czy mogę zwrócić produkt zakupiony w sklepie internetowym?
Tak, można dokonać zwrotu produktu w ciągu 30 dni od daty zakupu. Wyjątkiem są produkty z wykonanym grawerem. Na podstawie punktu 8.9.1. regulaminu, podpunkt (3) nie można zwrócić towaru przygotowanego na spersonalizowane zamówienie klienta (indywidualny grawer).

Czy produkty posiadają gwarancję?
Na każdy produkt udzielamy 2 letniej gwarancji.

Czy jest możliwy odbiór osobisty zakupionego towaru?
Tak, odbiór osobisty możliwy jest w naszym salonie Białymstoku. Prosimy wcześniej o kontakt telefoniczny lub mailowy.

Czy jest możliwość wysyłki za granicę?
Tak, w takim wypadku należy doliczyć koszt wysyłki ubezpieczonym kurierem, oraz dokonać wcześniejszej przedpłaty na nasze konto. Prosimy wcześniej o kontakt telefoniczny lub mailowy w celu ustalenia ceny za wysyłkę.

Czy do produktów dołączane są certyfikaty jakości?
Tak, do każdego produktu dołączany jest certyfikat jakości złota i brylantów. Znajdziesz tam informacje o próbie złota i masie wyrobu oraz  czystości kamieni.

do góry
Sklep internetowy Shoper.pl