Reklamacje i zwroty

Reklamacja

Każdy klient sklepu Marko.pl ma prawo dokonać reklamacji w ciągu 24miesięcy od daty zakupu, jeśli zakupiony produkt posiada wady fabryczne lub jest niezgodny z umową.
Aby dokonać reklamacji prosimy o wykonanie następujących czynności.

  • Pobranie oraz wypełnienie formularza reklamacyjnego - pobierz
  • Odesłanie paczki z wadliwym produktem oraz formularzem reklamacyjnym.

Wszystkie dane do wysyłki znajdą Państwo w formularzu. W przypadku jakichkolwiek problemów prosimy o kontakt telefoniczny +48 85 306 77 77 lub mailowo kontakt@marko.pl

30 dni na zwrot towaru

Bazując na wieloletnim doświadczeniu doskonale wiemy, jak istotną i trudną decyzją jest wybór odpowiedniej biżuterii dla siebie oraz dla swoich bliskich. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom dajemy Państwu aż 30 dni na podjęcie decyzji o ewentualnym zwrocie towaru. 30 dni na zwrot towaru to jeden z najdłuższych terminów wśród wszystkich sklepów internetowych (termin zwrotu liczy się od daty otrzymania towaru). W tym czasie można na przykład spokojnie zadecydować o zmianie rozmiaru pierścionka.

Wystarczy, że produkt będzie spełniał znajdujące się poniżej warunki:

  • Przyjmujemy jedynie nieużywane produkty. Możesz je przymierzyć jak w sklepie, ale uważaj, aby nie usunąć metek.
  • Na produkcie będącym pierścionkiem nie była dokonywana wcześniej korekta rozmiaru.
  • Zwracany towar powinien być w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
  • Konsument zgłosi zwrot w terminie 30 dni kalendarzowych od daty otrzymania produktu.
  • Zakup produktu nie był dokonany na raty


    FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY KUPNA SPRZEDAŻY < pobierz >
do góry
Sklep internetowy Shoper.pl